Στις 17/01/2025 πραγματοποιήθηκε η συζήτηση της τριμερούς εργατικής διαφοράς για τις συνδικαλιστικές διώξεις από την Εταιρεία προς το Σωματείο μας.
Στη διάρκεια της συζήτησης η εταιρεία προσπάθησε να αντιμετωπίσει αποσπασματικά και κατά περίπτωση κάθε καταγγελία για να μη βγει συμπέρασμα. Έγινε όμως σαφές ότι υπάρχει συντονισμένη συνδικαλιστική δίωξη, σαν απάντηση στις νόμιμες και λογικές διεκδικήσεις του Σωματείου για ΣΣΕ, με αυξήσεις σε όλους, συμβάσεις αορίστου χρόνου για όλους και δικαιώματα, που να καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες μας.
Αναδείξαμε την απαράδεκτη τακτική της εταιρείας σε χιλιάδες περιπτώσεις συναδέλφων αλλά και αυτές που καταθέσαμε στην επιθεώρηση εργασίας, οι οποίοι εργάζονται στο ίδιο πόστο για 3-12 χρόνια με αλλαγή πολλαπλών «άμεσων εργοδοτών» και ενώ ο έμμεσος παραμένει ο ίδιος και παραμένουν με συμβάσεις 3μηνές ή 6μηνές. Βάση της ισχύουσας νομοθεσίας η διάρκεια της εργασίας των συνάδελφων, που υπερβαίνει την τριετία μετατρέπεται αυτοδίκαια σε αορίστου χρόνου, αντιθέτως η Teleperformance κρύβεται πίσω απ’ τις ΕΠΑ για να τους κρατάει για πάντα με συμβάσεις ορισμένου χρόνου.
Η εταιρεία δεν απάντησε σε αυτό και επιφυλάχθηκε να απαντήσει στο υπόμνημα της, προσπαθώντας να καθυστερήσει όπως κάνει πάντα. Είναι άλλωστε η κοινή τους πρακτική να απαντάνε με αυτό τον τρόπο, ελπίζοντας ότι το πρόβλημα θα φύγει από μόνο του, ή και θα το “λύσουν” αυτοί.
Η Τeleperformance δυσκολεύτηκε να ισχυριστεί ξανά ότι δεν είναι υπεύθυνη για τις συμβάσεις των εργαζομένων, και ότι την ευθύνη παίρνει η εκάστοτε ΕΠΑ, καθώς προέκυψε από τις ίδιες τις εταιρείες μισθοδοσίας, ότι “εμείς απλά παίρνουμε την πρόταση από την Teleperformance και υπογράφουμε τα συμβόλαια, δεν έχουμε καμία ανάμειξη σε όλο αυτό”.
Μιλάμε για την ίδια την εταιρεία άλλωστε που με βάση τα δικά τους στοιχεία απέλυσαν μέσα στο χρόνο το 15% των συναδέλφων και ένα ακόμα 30% παραιτήθηκε, 45% μέσα σε ένα χρόνο! Άραγε η “κρίση” της εταιρείας ως Great place to work δε θα τα λαμβάνει αυτά υπόψη ή δε θα τους νοιάζει και πολύ.
Η εταιρεία κάνει απεγνωσμένες προσπάθειες να σώσει την εικόνα της δημοσιεύοντας απαντήσεις στα διεθνή ρεπορτάζ που έχουν κυκλοφορήσει, όμως οι εργαζόμενοι στην Teleperformance ξέρουμε την αλήθεια, τώρα έχουμε φωνή και δεν σταματάμε μέχρι τα δίκαια αιτήματά μας να ικανοποιηθούν.
Παλεύουμε για αυξήσεις σε όλους τους συναδέλφους, άμεσα, είτε μιλάμε ελληνικά, είτε αγγλικά, είτε οποία άλλη γλώσσα από όσες υποστηρίζουμε εκ μέρους των πελατών της εταιρείας.
Ζητάμε άμεσα να γίνουν οι συμβάσεις μας αορίστου με βάση την ισχύουσα νομοθεσία, σε έναν εργοδότη, να σταματήσει άμεσα το αίσχος των εταιρειών μισθοδοσίας!
Σίγουρα ένα Great place to work δε θα ήθελε οι εργαζόμενοι του να δουλεύουν σε τέτοιο καθεστώς εργασιακής ανασφάλειας.
Επόμενο αγωνιστικό κάλεσμα: Κινητοποίηση στο Υπουργείο Εργασίας στις 27/1 ενάντια στο σύνολο των αυθαιρεσιών της Εταιρείας, υποβάλλοντας υπόμνημα για τις εργασιακές συνθήκες.
On 01/17/2025, the discussion of the three-party labor dispute concerning the union-busting efforts by the Company against our Union took place.
During the discussion, the Company attempted to address each complaint individually to avoid reaching a conclusive resolution. However, it was made clear that there is a concerted effort to persecute the Union in response to our legitimate and reasonable demands for collective labor agreements, including raises for all, permanent contracts for all, and rights that meet our modern needs.
We highlighted the company’s unacceptable tactics in thousands of cases of our colleagues and those we filed with the labor inspectorate. These colleagues have been working in the same position for 3-12 years with multiple “direct employers” changing while the indirect employer remains the same. They continue to be on 3-month or 6-month contracts. Based on current legislation, employment duration exceeding 3 years should automatically be converted to an indefinite period of employment. Instead, Teleperformance hides behind payroll companies to keep them on fixed-term contracts indefinitely.
The company has not responded to this and has reserved its response in its memorandum, trying to stall as it always does. It is their common practice to respond this way, hoping the problem will go away on its own, or that they will ‘solve’ it.
Teleperformance struggled to claim that it is not responsible for the employees’ contracts, insisting that the responsibility lies with the respective payroll companies. However, it emerged from the payroll companies themselves that “we just take the proposal from Teleperformance and sign the contracts; we have no involvement in all this.”
We are talking about the same company that, according to their own figures, fired 15% of their employees within the year, and another 30% quit—45% within a year! I wonder if the “judgment” of the company as a Great Place to Work will take these things into account, or if they don’t care much at all.
The company is making desperate attempts to save its image by publishing responses to international reports that have been released, but Teleperformance employees know the truth. We now have a voice, and we will not stop until our fair demands are met.
We are fighting for raises for all colleagues, immediately, whether we speak Greek, English, or any other language other than those we support on behalf of the company’s clients.
We demand that our contracts be made open-ended immediately, based on current legislation, to one employer, and to stop the disgrace of payroll companies immediately!
Surely a Great Place to Work would not want its employees to work in such a regime of job insecurity.
Next militant call: Mobilisation at the Ministry of Labour on 27/1 against all the abuses of the Company by submitting a memorandum on working conditions.